home - list categories - search - links - about - RSS Feed 
 

ARTICLE DISPLAY

How many 5 year olds can you take? posted by cacheng

links::funny | Tuesday, Mar 22nd 2005, 09:35:08 AM


Strange argument that I found on another forum about how many 5 years old you could fight. Since Bing is into UFC, I figured that this might be up his alley.

Continued below...

The questions and answers in this forum and in this forum are pretty funny and fucked up.

Here are the rules:
- You are in an enclosed area, roughly the size of a basketball court. There are no foreign objects.
- You are not allowed to touch a wall.
- When you are knocked unconscious, you lose. When they are all knocked unconscious, they lose. Once a kid is knocked unconscious, that kid is "out."
- I (or someone else intent on seeing to it you fail) get to choose the kids from a pool that is twice the size of your magic number. The pool will be 50/50 in terms of gender and will have no discernable abnormalities in terms of demographics, other than they are all healthy Americans.
- The kids receive one day of training from hand-to-hand combat experts who will train them specifically to team up to take down one adult. You will receive one hour of "counter-tactics" training.
- There is no protective padding for any combatant other than the standard-issue cup.
* The kids are motivated enough to not get scared, regardless of the bloodshed. Even the very last one will give it his/her best to take you down.


Comment Style: Threaded  Ordered  

COMMENTS
I'm guessing 10
Tuesday, Mar 22nd 2005, 02:36:20 PM
159.83.XXX.XXX
Reply

head dork
Posts: 4964
not sure tho. could be a lot more can be less. no experience in the matter what so ever!

it depends on how organized they are too. 10 can be really easy if they're disorganized. 10 can be really hard if they all jump on you at the same time. so yeah, it really depends.
i think i could take 20
Tuesday, Mar 22nd 2005, 04:42:41 PM
62.195.XXX.XXX
Reply

Chemical Superfreak
Posts: 1503
but only because the space is so big. I figure that I can at least outrun some of them without getting cornered and pick them off one by one at first. But I dunno. It's just crazy talk since I am talking about knocking 5 year olds unconscious.
hm
Tuesday, Mar 22nd 2005, 04:55:16 PM
69.231.XXX.XXX
Reply

Anime Geek
Posts: 374
i bet i could 1v1 a 5 year old and win...maybe
like i said
Tuesday, Mar 22nd 2005, 07:06:25 PM
159.83.XXX.XXX
Reply

head dork
Posts: 4964
it all depends on how organized the kids are. if u can scatter/separate them, then sure you can take on A LOT of kids. If they pounce on you at the same time, then it's going to be A LOT less, especially when you consider they'll try to bite you and everything.

So I'd say anywhere from like 4 to 35+ depending on the kids.

And ryan, it's time to bust out the tricking moves! It'll probably scare some kids away.
haha
Wednesday, Mar 23rd 2005, 01:37:02 AM
69.231.XXX.XXX
Reply

Anime Geek
Posts: 374
a backflip isnt gonna make a kid run away in fear =P
they'll look at you in awe
Wednesday, Mar 23rd 2005, 02:55:20 AM
68.96.XXX.XXX
Reply

head dork
Posts: 4964
then you can kick one or two of them in the face.

no problem man!
oooh i forgot that they'll bite
Wednesday, Mar 23rd 2005, 03:17:37 AM
194.171.XXX.XXX
Reply

Chemical Superfreak
Posts: 1503
hmmm . . may have to rethink my original answer.
biting means any of them are going to be dangerous
Wednesday, Mar 23rd 2005, 06:12:10 PM
159.83.XXX.XXX
Reply

head dork
Posts: 4964
if u get more than 4 on you. you can hold one off with each arm and kick at one to keep the other away, but the fourth kid will get ya!
but you could use one as a bat
Thursday, Mar 24th 2005, 06:57:17 AM
159.83.XXX.XXX
Reply

Chemical Superfreak
Posts: 1503
Just pick up one kid and start spinning, kinda like that hyuuga defense that Neji does in Naruto. You could probably defend yourself quite well there and not get clobbered by them all at once.
no way
Thursday, Mar 24th 2005, 06:46:42 PM
66.27.XXX.XXX
Reply

Anime Geek
Posts: 327
all it takes is ur attention on one and the rest go for the vital areas.

that or it'll be like resident evil zombie style...they just mob you and start biting. ouch.

CONTROL PANEL


Not Logged In

To access your control panel, please login.
If you do not have an account, please register.

LAST COMMENTED
*i'll have to look it up. by bichen in Tweet from @bichen on 02/18/2011 at 18:33
*and she made tron! :) by bichen in Tweet from @bichen on 02/10/2011 at 18:05
*the low girl/guy ratio actually kinda paid off by cacheng in Tweet from @bichen on 12/21/2010 at 21:41
*nice!!! by cacheng in Tweet from @bichen on 12/17/2010 at 00:38
*wow. by bichen in Tweet from @cacheng on 07/20/2010 at 16:32
*the ocean dome by bichen in 5 crazy ways that man has replaced nature
*yeah i agree by bichen in Creepiest Places on Earth
*so wise by cacheng in 14 Marriage Lesson Signs
*there's no crazy teeth tho by bichen in 10 Incredible Earth Scars
*haha these are awesome. by bichen in Ads for Porn network Amour (SFW)

RANDOM READING

Nightmare City by bichen
Tuesday, May 17th 2005, 01:30:44 PM
3 comments | links::anime